12/18/12

3rd Eye cookies * stemplowane ciasteczka

hej :)
dziś chciałam Wam pokazać jakie fajne ciasteczka można zrobić przy pomocy stempelków 3rd Eye. Wpadłam na pomysł aby z kruchego ciasta wykroić małe tagi, na których odbiłam dwa świąteczne wzory stempelków: TES-045 Carol i TES-043 Santa.
Today I would like to show you how nice cookies you can do when you use our 3rd Eye stamps.
I prepared sweet cake and cut small tags with stamped TES-045 Carol and TES-043 Santa.




Następnie zrobiłam małe pudełeczko na ciasteczka, które ozdobiłam papierami, koronkami, kolorowymi kuleczkami oraz stempelkiem TES-046 Xmas Tree.
Taki słodki pakuneczek można zrobić nie tylko na święta bo przecież mamy aż 75 wzorów stempelków 3rd Eye :)
Next I did small box for these cookies. I used papers, small balls, laces and stamp TES-046 Xmas Tree.This sweet gift you can do not only on Xmass because we have  until 75 different designs!






Pozdrawiam Was bardzo ciepło, Justi
Take care, Justi

8 comments:

  1. Twoja kreatywność mnie rozwaliła!!!
    Genialny pomysł i mega, mega wykonanie!!!!!

    ReplyDelete
  2. Wow, I've would love to get these as a present!

    ReplyDelete
  3. Fantastyczny pomysł! wraz z pudełkiem tworzy cudny prezencik :)

    ReplyDelete
  4. great idea! i'll make myself cookies with rib cage :D

    ReplyDelete
  5. This looks so neat.. is that leather??? Great idea... now I can go buy cookies and decorate hahahahhahah... who me cook??? hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mon, where you see the leather? :))) cookies are here! :)))

      Delete