5/25/14

My own path

Hej! Zaprezentuję Wam dziś moją pracę w art journalu. Powstawała ona bardzo długo. Najpierw miała być to praca na kartce papieru. Malowałam, psikałam mgiełkami, stemplowałam i... nie przekonało mnie to. Zdecydowałam się ją pociąć i w ten sposób stworzyłam te strony w art journalu.

Hey! Today I'll show you my work in art journal. I was creating it a long time. First, it was supposed to be work on a piece of paper. I painted, sprayed, stamped and .. it didn't convince me. I decided to cut it and so I made these pages in my art journal.


Użyłam tu mnóstwa produktów 3rd Eye - tekturek, stempli i naklejek. Oprócz tego oczywiście media: gesso, pasta strukturalna, pisaki, mazaki, tusze, farby wodne i akrylowe, mgiełki.
Zapraszam do obejrzenia detali:

I used a lot of 3rd Eye products here - chipboards, stamps and stickers. Besides, the media: gesso, modeling paste, pens, markers, inks, watercolors and acrylic paints, mists. Have a look at the details:




Użyte produkty:/ Used products:

naklejki  TEST-004 houses domki domy  kardiogram - TES-006 cardiogram stempel cardio  liść stempel - listek - TES-026 leaf    polka dots - kropki - kropeczki - groszki TES-118  tekturki TEC-027 dreamcatcher set - łapacz snów 
Pozdrawiam! Siwka/ Greetings!


2 comments:

  1. What a fabulous idea! LOOOVE how you cut it all up then reconstructed it....very clever:):)

    ReplyDelete
  2. Oh my ! This work is amazing !!!! Love every single thing about it. Marta x

    ReplyDelete